Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de www.babystyle.ro, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv: www.business-online.ro Comert electronic si www.legi-internet.ro Contracte la distanta, asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania www.anpc.ro
Garantia pentru conformitate nu se acorda pentru consumabile (roti, tapiterie, alte piese din material plastic), defectiuni sau deteriorari ale produsului datorate accidentelor, folosirii necorespunzatoare, folosirii neglijente, suprasolicitarii, uzurii normale.
Zgarietulile constituie deteriorari normale si nu reprezinta motive de reclamatie
Din cauza expunerii indelungate la soare, transpiratiei, stergerii si spalarilor dese , materialul se poate decolora iar acestea nu reprezinta motive pentru reclamatie
Garantia se aplica produselor care au fost utilizate in mod correct si sunt in stare buna.
Garantia nu acopera daunele aparute la produs in urma utilizarii excesive, incorecte sau neglijente
Ceficatul de garantie nu acopera raniri personale.
Garantia nu se ofera in urmatoarele situatii:
- Produsul a fost modificat
- Produsul este incomplet
- Produsul nu este insotit de ceftificatul de garantie, dovada achizitiei , ambalajul original
- Defectul apare ca urmare a folosirii incorecte
- Defectul apare ca urmare a instalarii incorecte
- Au fost efectuate reparatii de catre alte persoane - neautorizate
- Defectul a survenit in urma unui accident rutier
- Numarul de serie a fost modificat sau sters
- in cazul uzurii normale
- Defecte cauzate de supraincarcare
- Defecte realizate in urma plierii incorecte
Pentru detalii suplimentare iti stam la dispozitie la numarul de telefon 0722.660.856.
Toata responsabilitatea asupra acestor defectiuni revine in sarcina importatorului/distribuitorului si nu a siteului www.babystyle.ro, administrat de SC Minima Euro Distribution SRL.
Pentru informatii suplimentare rezolvarea unor eventuale probleme legate de garantie, service, returnare, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail la office[at]babystyle.ro. Echipa Babystyle va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 18.00, cu exceptia sarbatorilor legale si a altor evenimente anuntate pe site.
Returnarea produselor
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
• Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Minima Euro Distribution SRL
• Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar clientul va refuza receptia. Clientul poate solicita returnarea produsului/produselor pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Minima Euro Distribution SRL
Renuntarea la cumparare
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs SC Minima Euro Distribution SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, SC Minima Euro Distribution SRL are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Clientul va achita insa taxele pentru retur (de transport).
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Pentru o buna desfasurare a procesului de denuntare unilaterala a contractului si returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, va recomandam sa faceti tot posibilul ca:
• Starea aparatelor si produselor returnate sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele
• In cazul aparatelor de ingrijire personala sa evitati folosirea lor chiar si o singura data.
• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, SC Minima Euro Distribution SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
Linkuri utile:
Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta